Zadania Biura Obsługi Klienta
Do zadań Biura Obsługi Klienta należy m. in:
- udzielanie informacji interesantom z zakresu działalności Spółki, a w szczególności trybu załatwiania spraw ze wskazaniem stanowisk odpowiedzialnych za czynność,
- wydawanie uzgodnień z zakresu infrastruktury sporządzonych przez działy techniczne oraz wydawanie rachunków za sporządzoną dokumentację,
- wystawianie faktur za zakup specyfikacji niezbędnej do udziału w przetargach,
- wydawanie specyfikacji do przetargów,
- wystawianie faktur za usługi dodatkowe, na podstawie przygotowanych przez odpowiednie działy Spółki specyfikacji,
- wysyłanie do kontrahentów zawiadomień o zmianie obowiązującej taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
- przyjmowanie i rejestracja wniosków o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, przyłączenie nieruchomości do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, wniosków ogólnych, protokołu przekazania wodomierza głównego, oświadczenia o nieuregulowanym stanie prawnym, zlecenia ekspertyzy wodomierza, uznanie długu, wypowiedzenie umowy, faktura elektroniczna, zlecenia płatnego nadzoru branżowego oraz innych obowiązujących w Spółce, (dokumenty do pobrania TUTAJ)
- kontakt – uzgodnienia z Klientami dotyczące podpisania i odbioru umów.
Pracownicy Biura Obsługi Klienta udzielają informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw, niezbędnej dokumentacji, rachunków danego klienta oraz przyjmują raporty na temat stanów wodomierzy. Służą pomocą w przypadku składania reklamacji przez klienta.
Podczas wizyty w BOK, Klient Wodociągów może dowiedzieć się o wykonaniu innych usług oferowanych przez firmę i od razu złożyć zlecenie dotyczące konkretnej usługi.
Kontakt z BOK
Dni i godziny otwarcia:
- poniedziałek, wtorek 7.00 do 15.00
- środa 7.00 do 17.00
- czwartek, piątek 7.00 do 15.00
Kontakt:
- (32) 34 94 609, (32) 34 94 610
- e-mail: