UE Fundusz Spójności
Strona główna/O Firmie/Aktualności/Komunikaty/Regulamin obsługi klienta

Regulamin obsługi klienta

6 Maja 2020

Szanowni klienci

Informujemy, że od dnia 7 maja 2020 r. otwieramy dla Państwa Biuro Obsługi Klienta, które będzie czynne w godzinach od 10:00 do 13:00. Warunkiem korzystania z usług BOK jest przestrzeganie postanowień wynikających z Regulaminu obsługi klienta z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, którego treść zamieszczamy poniżej.

 

REGULAMIN OBSŁUGI KLIENTA Z ZACHOWANIEM ZASAD BEZPIECZEŃSTWA

 

Dla zwiększenia ochrony naszych Klientów i pracowników Chorzowsko - Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. podjęło szereg działań, mających zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa podczas obsługi klienta. W tym celu wszystkie stanowiska obsługi Klienta w CHŚPWiK zostały wyposażone w specjalne szyby ochronne, przeprowadzana jest regularna dezynfekcja stanowisk obsługi Klienta jak również zapewniamy Państwu dostęp do płynów dezynfekujących ręce.

Celem ograniczenia liczby Klientów przebywających w Biurze Obsługi Klienta do 1 osoby na każde 15m2 powierzchni Biura Obsługi Klienta, w Biurze może przebywać jednocześnie nie więcej niż 3 osoby

Osoba wchodząca do Biura Obsługi Klienta zobowiązana jest do:

  1. Korzystania z maseczki zasłaniającej nos i usta.
  2. Zdezynfekowania rąk udostępnionym przez Chorzowsko - Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. środkiem dezynfekującym znajdującym się przy wejściu do Biura Obsługi Klienta.
  3. Zachowania minimum 2 metrowych odstępów w trakcie oczekiwania w kolejce do stanowiska obsługi Klienta, w tym również stanowiska kasowego.

Jednocześnie informujemy, że przy każdym stanowisku obsługi Klienta, w tym przy stanowisku kasowym, może w tym samym czasie przebywać 1 osoba.

do góry