UE Fundusz Spójności
Strona główna/O Firmie/Aktualności/Komunikaty/Informacja dla klientów w związku z epidemią COVID-19 (..)

Informacja dla klientów w związku z epidemią COVID-19 oraz remontem ul. 3 Maja w Chorzowie

14 Września 2020

Ze względu na panujący w Polsce stan epidemii koronawirusa COVID-19, prosimy klientów Chorzowsko - Świętochłowickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Chorzowie, aby rozważyli możliwość załatwienia sprawy w naszym przedsiębiorstwie telefonicznie lub poprzez kontakt internetowy. W celu ograniczenia do minimum kontaktów klientów z naszymi pracownikami istnieje możliwość złożenia dokumentów za pośrednictwem skrzynki podawczej zamontowanej przed wejściem do budynku od strony ul. 3 Maja. Jeżeli dla załatwienia sprawy koniecznym jest wizyta w Spółce zawiadamiamy, że petent przed wejściem do budynku musi założyć maseczkę ochronną lub osłonę twarzy, zaś po wejściu do budynku dokonać dezynfekcji rąk. Ponadto informujemy, że w celu ograniczenia możliwości przebywania osób postronnych w budynku dyrekcji Spółki wszelkie konsultacje z pracownikami Spółki będą się odbywały w Biurze Obsługi Klienta. Prosimy również, o zapoznanie się z Regulaminem Obsługi Klienta z zachowaniem środków bezpieczeństwa, dostępnym zarówno w Biurze Obsługi Klienta, jak i na naszej stronie internetowej.

Ze względu na remont ulicy 3 Maja w Chorzowie, w najbliższym czasie wystąpią utrudnienia we wjeździe samochodami (z możliwością całkowitego zamknięcia wjazdu) na parking dla klientów naszej Spółki. W związku z tym wyznaczyliśmy dla klientów trzy miejsca parkingowe na terenie placu, na który wjazd odbywa się przez bramę od strony ul. Składowej. Klienci wjeżdżający na teren wewnętrzny Spółki muszą bezwzględnie posiadać maseczkę lub osłonę twarzy oraz poddać się wykonywanemu przez pracownika ochrony pomiarowi temperatury ciała. Po zaparkowaniu samochodu na wyznaczonym miejscu parkingowym klient jest zobowiązany do wyjścia z placu wewnętrznego i udanie się pieszo chodnikiem wzdłuż ulic Składowej i 3 Maja do Biura Obsługi Klienta. Po załatwieniu sprawy klient tą samą drogą udaje się do swojego pojazdu.

do góry