Ig1939sPTr_42y02HLu9KcLWGVycfVet9FHk0_xq7uoWdhpxZgmQZ1LCB6vgd2mqVQMhi0FFOpBGFj_o5Cq8iA

0TLS5UZzRyv0DEXzmnEwmB_mJaRthNY-GVS5gFakJ4YWdhpxZgmQZ1LCB6vgd2mqVQMhi0FFOpBGFj_o5Cq8iA

in6jUu-EP-G9fTh9EkN8iRccgB7pSgm9r0SiRxeIlO1kanMRtx48DOOE86AV8QEbU7MNxFbzx1Oy4dfAH2nZwQ

etROeXu0LZ2UNfzQT_7j8yuIUfRqDdvA-9BWA0VEyflkanMRtx48DOOE86AV8QEbU7MNxFbzx1Oy4dfAH2nZwQ

S-btmFcAH7N-ezOWagQBx_ZLA5fca74lm8G1Y8eYd6lkanMRtx48DOOE86AV8QEbU7MNxFbzx1Oy4dfAH2nZwQ

Odczyty wodomierzy

Pomiary stanu wodomierza

Stan licznika wodomierzowego można podać:

  • telefonicznie: nr tel. (32) 34 94 609, (32) 34 94 610
  • osobiście: w siedzibie Przedsiębiorstwa: ul. Składowa 1, 41-500 Chorzów
  • poprzez FORMULARZ ODCZYTU WODOMIERZA

Prawidłowy odczyt licznika

Aby odczyt licznika był prawidłowy podajemy bieżący stan jaki wskazuje liczydło na wodomierzu, a nie zużycie wody w odniesieniu do poprzedniego odczytu.

Odczyt należy zaokrąglić do pełnych metrów sześciennych, odczytujemy wszystkie czarne cyfry od lewej strony liczydła, łącznie z zerami. Po otrzymaniu informacji o wskazaniu wodomierza, Przedsiębiorstwo wystawia Odbiorcy usług fakturę i wysyła na podany adres korespondencyjny. Odbiorca dokonuje zapłaty otrzymanej faktury VAT w terminie wskazanym na fakturze.

Opóźnienia w zapłacie uprawniają Przedsiębiorstwo do naliczenia odsetek, w wysokości ustawowej.

drukujDrukuj poleć znajomemuPoleć znajomemu
Redagował: Marcin Krzemień 2013-09-02 11:47
na górę strony wstecz

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje na temat naszej działalności, dodaj swój adres e-mail do usługi newslettera

Polityka prywatności

Projektowanie stron: IntraCOM.pl

Dyrekcja

ul. Składowa 1, 41 - 500 Chorzów, tel.: +48 32 34 94 622, fax. +48 32 34 94 624,
e-mail: sekretariat@chspwik.pl


Aktualnie oglądają naszą stronę 5 osób, dzisiaj odwiedziło nas 1071 osób, wszystkich przeglądających naszą stronę od powstania serwisu było 1 270 444 osoby.