9xzmo_drLnS4LAyoZx7aKwjkD98h6ckeaNPdQjWU7u6hfD3RzcjL4E6_VddgKpQwEr5Cqr9nq3SfJRXC8D50qQ

gvo0BWgW7Kw4dlPcOWGH0qjCGi8peuzsk5fbi-ZwUl-hfD3RzcjL4E6_VddgKpQwEr5Cqr9nq3SfJRXC8D50qQ

tiZmBJEYnK3MAwo98umLTa1YGWi7OVb2f1qRgDnWj3z90_tvLrjTrweAusaytZs-w5JU2dX_Mud5mBsmTEmWsQ

iBRhfD3Wx9exoYXv6zjW3L-WekP6PDR-NrUaLjIaATv90_tvLrjTrweAusaytZs-w5JU2dX_Mud5mBsmTEmWsQ

poa1MIt3Svg3qVGN53HVN6U_witfSZ-KumemlUaRw0T90_tvLrjTrweAusaytZs-w5JU2dX_Mud5mBsmTEmWsQ

Obsługa Klienta

Zadania Biura Obsługi Klienta

Do zadań Biura Obsługi Klienta należy m. in:

  • udzielanie informacji interesantom z zakresu działalności Spółki, a w szczególności trybu załatwiania spraw ze wskazaniem stanowisk odpowiedzialnych za czynność,
  • wydawanie uzgodnień z zakresu infrastruktury sporządzonych przez działy techniczne oraz wydawanie rachunków za sporządzoną dokumentację,
  • wystawianie faktur za zakup specyfikacji niezbędnej do udziału w przetargach,
  • wydawanie specyfikacji do przetargów,
  • wystawianie faktur za usługi dodatkowe, na podstawie przygotowanych przez odpowiednie działy Spółki specyfikacji,
  • wysyłanie do kontrahentów zawiadomień o zmianie obowiązującej taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
  • przyjmowanie i rejestracja wniosków o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, przyłączenie nieruchomości do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, wniosków ogólnych, protokołu przekazania wodomierza głównego, oświadczenia o nieuregulowanym stanie prawnym, zlecenia ekspertyzy wodomierza, uznanie długu, wypowiedzenie umowy, faktura elektroniczna, zlecenia płatnego nadzoru branżowego oraz innych obowiązujących w Spółce, (dokumenty do pobrania TUTAJ)
  • kontakt – uzgodnienia z Klientami dotyczące podpisania i odbioru umów.

Pracownicy Biura Obsługi Klienta udzielają informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw, niezbędnej dokumentacji, rachunków danego klienta oraz przyjmują raporty na temat stanów wodomierzy. Służą pomocą w przypadku składania reklamacji przez klienta.

Podczas wizyty w BOK, Klient Wodociągów może dowiedzieć się o wykonaniu innych usług oferowanych przez firmę i od razu złożyć zlecenie dotyczące konkretnej usługi.

Kontakt z BOK

Dni i godziny otwarcia:

  • poniedziałek, wtorek 7.00 do 15.00
  • środa 7.00 do 17.00
  • czwartek, piątek 7.00 do 15.00

Kontakt:

  • (32) 34 94 609, (32) 34 94 610
  • e-mail:
drukujDrukuj poleć znajomemuPoleć znajomemu
Redagował: Marcin Krzemień 2014-08-11 11:13
na górę strony wstecz

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje na temat naszej działalności, dodaj swój adres e-mail do usługi newslettera

Polityka prywatności

Projektowanie stron: IntraCOM.pl

Dyrekcja

ul. Składowa 1, 41 - 500 Chorzów, tel.: +48 32 34 94 622, fax. +48 32 34 94 624,
e-mail: sekretariat@chspwik.pl


Aktualnie oglądają naszą stronę 2 osoby, dzisiaj odwiedziło nas 1141 osób, wszystkich przeglądających naszą stronę od powstania serwisu było 1 162 827 osób.